DCHome.net 數碼天地論壇

 找回密碼
 註冊
搜索
樓主: Bryan_PX

手快有.... K-01 set 老地方$28xx -$33xx

  [複製鏈接]
發表於 2014-3-13 17:50:28 | 顯示全部樓層
S-Asurada 發表於 2014-3-13 05:28 PM
1800又唔算好低價, d人根本就唔會理會係da, 定係dal, 定係wr, 佢地淨係想平架姐, 賣價400蚊的壞左飛燈功 ...

哈哈....無計啦...
唯有keep住有機會拎出黎用下好過
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-13 18:09:48 | 顯示全部樓層
movietoy.maniac 發表於 2014-3-13 05:50 PM
哈哈....無計啦...
唯有keep住有機會拎出黎用下好過

鬼叫你用賓得咩, 算啦
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-13 22:21:00 | 顯示全部樓層
S-Asurada 發表於 2014-3-13 06:09 PM
鬼叫你用賓得咩, 算啦

其實無乜所謂既..平有平玩啦~!

點評

有好多人好介意二手價低, 所以只買二手, 我基本上冇咩野都唔會賣, 除非太過重覆或者質素差太遠, 其實唔賣的話, 真係二手價幾低都冇影響 好好享受攝影的樂趣吧  詳情 回復 發表於 2014-3-13 11:28 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-13 23:28:33 | 顯示全部樓層
movietoy.maniac 發表於 2014-3-13 10:21 PM
其實無乜所謂既..平有平玩啦~!

有好多人好介意二手價低, 所以只買二手, 我基本上冇咩野都唔會賣, 除非太過重覆或者質素差太遠, 其實唔賣的話, 真係二手價幾低都冇影響

好好享受攝影的樂趣吧

點評

就係二手價低..買返黎玩夠先賣出去都唔會蝕入肉, 好划算! Enjoy ~~  詳情 回復 發表於 2014-3-14 12:38 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-14 12:38:14 | 顯示全部樓層
S-Asurada 發表於 2014-3-13 11:28 PM
有好多人好介意二手價低, 所以只買二手, 我基本上冇咩野都唔會賣, 除非太過重覆或者質素差太遠, 其實唔賣 ...

就係二手價低..買返黎玩夠先賣出去都唔會蝕入肉, 好划算!
Enjoy  ~~

點評

我知, 通常d鏡都要一年半載認真咁用先可以了解佢, 成日諗住玩兩玩就放番出去, 好難了解支鏡的特性  詳情 回復 發表於 2014-3-14 01:07 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-14 13:07:40 | 顯示全部樓層
movietoy.maniac 發表於 2014-3-14 12:38 PM
就係二手價低..買返黎玩夠先賣出去都唔會蝕入肉, 好划算!
Enjoy  ~~

我知, 通常d鏡都要一年半載認真咁用先可以了解佢, 成日諗住玩兩玩就放番出去, 好難了解支鏡的特性

點評

我遇到機會就會平價買左返黎先, 攏o係度等有機會用既時候再去磨合下  詳情 回復 發表於 2014-3-14 01:30 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-14 13:30:44 | 顯示全部樓層
S-Asurada 發表於 2014-3-14 01:07 PM
我知, 通常d鏡都要一年半載認真咁用先可以了解佢, 成日諗住玩兩玩就放番出去, 好難了解支鏡的特性

我遇到機會就會平價買左返黎先,
攏o係度等有機會用既時候再去磨合下

點評

我都好想平的時候買, 但好多時都係係我大出血之後才見到  詳情 回復 發表於 2014-3-14 01:37 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-14 13:37:21 | 顯示全部樓層
movietoy.maniac 發表於 2014-3-14 01:30 PM
我遇到機會就會平價買左返黎先,
攏o係度等有機會用既時候再去磨合下

我都好想平的時候買, 但好多時都係係我大出血之後才見到

點評

哈哈! 將來總有機會的遇到的! Work hard play hard!  詳情 回復 發表於 2014-3-14 02:46 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-3-14 14:46:44 來自手機 | 顯示全部樓層
S-Asurada 發表於 2014-3-14 01:37 PM
我都好想平的時候買, 但好多時都係係我大出血之後才見到

哈哈! 將來總有機會的遇到的! Work hard play hard!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2014-10-24 09:13:30 | 顯示全部樓層
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2016-12-27 08:08:27 | 顯示全部樓層
唔知幾時再有呢D function 喔

點評

只有K-1爆廠先有機會有人搶, 但K-1大減價............. 難啲喎  詳情 回復 發表於 2016-12-30 01:49 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2016-12-30 13:49:32 | 顯示全部樓層
頭文字L 發表於 2016-12-27 08:08 AM
唔知幾時再有呢D function 喔

只有K-1爆廠先有機會有人搶, 但K-1大減價............. 難啲喎
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

手機版|Archiver|DCHome

GMT+8, 2017-2-26 06:41 AM , Processed in 0.134636 second(s), 16 queries , Gzip On, Memcache On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表