DCHome.net 數碼天地論壇

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 47994|回復: 6

DCHome.net 15 周年 - 晚宴花絮 !! 全場有獎 !!

[複製鏈接]

1123

主題

1萬

帖子

3萬

積分

版務管理

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
36834
發表於 2016-1-11 05:01:17 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
各位影友,  謝謝大家支持, 本站之15周年活動完滿結束。 在這裡, 要多謝創辦人 Richard 這十五年來的努力, 讓DCHOME.NET 繼續壯大 !!!

多謝各位版主及助手的幫助, 令本活動得以順利進行。最後要特別多謝 Sony 版主小肥石慷慨包底, 令所有版友都盡興而返。


好啦, 讓我們重溫一下大家的開心場面吧 !!

大量獎品, 抽到最後, 原來人人有獎 !!!
DSC02502_S.jpg


是日門神,  NIKON 版主 kwonglo
DSC02503_S.jpg

是日門神, 水區版主HellFighter
DSC02539_S.jpg


DSC02584_S.jpg


Richard 與昌哥
DSC02595_S.jpg

DSC02606_S.jpg

DSC02637_S.jpg

Zooey (是日MODEL), Sidney (Simply Life Studio 老頂)
DSC02736_S.jpg

_DSC7423_S.jpg


創辦人 - Richard 發言, 之後就開飯啦 !!
_DSC7461_S.jpg

評分

參與人數 2威望 +4 收起 理由
charles2 + 2 精彩內容
uranusjo + 2 精彩內容

查看全部評分

1123

主題

1萬

帖子

3萬

積分

版務管理

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
36834
 樓主| 發表於 2016-1-11 05:29:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackSir 於 2016-1-17 01:02 AM 編輯

由於今次的獎品, 最後總數近一百份, 結果皆大歡喜, 有呼吸?都有獎, 哇哈哈哈, 去片!!!



第一份, 竟然係自己中左, 人生首次一抽即中, 2016有運行 !!
_DSC7480_S.jpg


_DSC7511_S.jpg


RimeLite Speedbox - 北光系統的Sam Ng
_DSC7525_S.jpg

永高行老闆 - Kevin Chau
_DSC7560_S.jpg


Honlphoto 代表 - 又係Kevin Chau , 呢套HONLPHOTO 套裝, 簡直係飛燈之懶人包, 乜都齊晒 !!!
_DSC7576_S.jpg


Tamron 代表 Alan Yuen
_DSC7590_S.jpg


Tamron 代表 Alan Yuen
_DSC7602_S.jpg


_DSC7651_S.jpg


_DSC7671_S.jpg


_DSC7688_S.jpg


Sony區版主 Ken Ng....... 個太太.....XDD
_DSC7695_S.jpg


Kingston 贊助的 USB 3.0 Card Reader, 性能超強, 本人也在使用中!!
_DSC7706_S.jpg
_DSC7712_S.jpg


輸到我抽返俾小肥石中了,  Capture One 9 !!!
_DSC7732_S.jpg


Manfrotto 的白色背包, 好型啊 !!
_DSC7750_S.jpg


_DSC7761_S.jpg


20塊77mm S+One Filter , 呢塊FILTER 係超強橫的, 會提升你的鏡頭 !!
_DSC7772_S.jpg
_DSC7777_S.jpg
_DSC7781_S.jpg
_DSC7788_S.jpg


呢隻錶好正啊, 謝謝天祥老闆 Ernest !!
_DSC7809_S.jpg


_DSC7817_S.jpg


歷峰數碼 的超哥, OM防水相機超實用。
_DSC7833_S.jpg


照相館昌哥,  CANON D20, 好靚仔的DC !!
_DSC7849_S.jpg


版友Leo 最俾面, 一家四口出席   左二為方正環球代表Gary !
_DSC7864_S.jpg


_DSC7876_S.jpg


Simply Life 的靚靚高層 XDDDDD
_DSC7888_S.jpg


_DSC7898_S.jpg


_DSC7908_S.jpg


_DSC7922_S.jpg


Richard 15年來首次中獎, 仲要係一支Leica 名鏡, 由M&K Kamera 的Franky 手中接過, 實在令人滾動XDDDDDD
_DSC7944_S.jpg


另一支是 Black Paint 版 Elmar 9cm f4 !!!
_DSC7959_S.jpg


E-image 重型油壓腳架, 強啊 !
_DSC7979_S.jpg


尾聲了, THINKTANK 靚仔背包 !! Howen 送出!!
_DSC7993_S.jpg


終極大獎 !!! 福仔 20/3.5 SL II 鏡頭 !!! 再次多謝天祥攝影 Ernest !!
_DSC8014_S.jpg


為了沒中獎的版友, 小肥友特別再送出十多塊 52mm S+One FILTER !!!
_DSC8018_S.jpg
_DSC8032_S.jpg
_DSC8036_S.jpg




其他開心SHARE ~ ~~ :lol: :lol:

Elinchrom 水杯, 好過癮~
_DSC7402_S.jpg


呢條友, 抽到個CARD READER 好興奮
_DSC7496_S.jpg

三位老闆, 送獎品都送得特別開心 XDDD
_DSC7940_S.jpg
_DSC7846_S.jpg
_DSC7793_S.jpg


嘩, 抽大獎呀, 哈哈~~~
_DSC7641_S.jpg

評分

參與人數 2威望 +4 收起 理由
charles2 + 2 精彩內容
uranusjo + 2 精彩內容

查看全部評分

回復 支持 反對

使用道具 舉報

1400

主題

6萬

帖子

15萬

積分

版務管理

中毒鳥

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
153060
發表於 2016-1-11 13:37:29 | 顯示全部樓層
影得我幾靚仔!

點評

發左的呢.  詳情 回復 發表於 2016-1-11 03:40 PM
1仔1仔我愛你
回復 支持 反對

使用道具 舉報

913

主題

2萬

帖子

6萬

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
65874
發表於 2016-1-11 15:40:50 | 顯示全部樓層
charles2 發表於 2016-1-11 01:37 PM
影得我幾靚仔!

發左的呢.

點評

除左角度,難就小小,基本上,都好上鏡!  詳情 回復 發表於 2016-1-11 06:21 PM
落紅不是無情物,化作春泥更護花--清,龔自珍
回復 支持 反對

使用道具 舉報

1400

主題

6萬

帖子

15萬

積分

版務管理

中毒鳥

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
153060
發表於 2016-1-11 18:21:24 | 顯示全部樓層
alkuan 發表於 2016-1-11 03:40 PM
發左的呢.

除左角度,難就小小,基本上,都好上鏡!

點評

會唔會係塊 filter 勁!  詳情 回復 發表於 2016-3-18 07:57 PM
1仔1仔我愛你
回復 支持 反對

使用道具 舉報

1123

主題

1萬

帖子

3萬

積分

版務管理

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
36834
 樓主| 發表於 2016-1-14 01:14:29 | 顯示全部樓層
又加左相啦~ XDD
回復 支持 反對

使用道具 舉報

12

主題

1443

帖子

3693

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
3693
發表於 2016-3-18 19:57:47 | 顯示全部樓層
charles2 發表於 2016-1-11 06:21 PM
除左角度,難就小小,基本上,都好上鏡!

會唔會係塊 filter 勁!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

手機版|Archiver|DCHome

GMT+8, 2021-12-4 03:15 PM , Processed in 0.163291 second(s), 13 queries , Gzip On, MemCache On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表