找回密碼
 註冊
marksman01 發表於 2018-9-30 13:32:43 | 顯示全部樓層
zwei 發表於 2018-9-30 08:36 AM
我都覺佢好鬼打手下。
問心我講我係多修玩家。自己屋企現時有C,N,om, Pent ...

x 2, Striping issue 都可接受 .... , 基本上呢個 bug 糸 unfixable, 邊間廠出都一樣接受唔到

點評

我見有Fix issue 但是Sony就真是就是好鬼數碼,數碼無敵。 其實這都是我不喜歡sony的其中一個原因。我還是很enjoy canon 可以連NR都不用但是raw好靚果種  詳情 回復 發表於 2018-9-30 01:37 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 13:37:10 | 顯示全部樓層
marksman01 發表於 2018-9-30 01:32 PM
x 2, Striping issue 都可接受 .... , 基本上呢個 bug 糸 unfixable, 邊間廠出都一樣� ...

我見有Fix issue
但是Sony就真是就是好鬼數碼,數碼無敵。
其實這都是我不喜歡sony的其中一個原因。我還是很enjoy canon 可以連NR都不用但是raw好靚果種感覺。

點評

有 Fix? 可否share 看看, 我 search 左好耐都揾唔到  詳情 回復 發表於 2018-9-30 01:42 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

marksman01 發表於 2018-9-30 13:42:02 | 顯示全部樓層
buyerbb 發表於 2018-9-30 01:37 PM
我見有Fix issue
但是Sony就真是就是好鬼數碼,數碼無敵。
其實這都是我� ...

有 Fix? 可否share 看看, 我 search 左好耐都揾唔到

點評

https://www.dpreview.com/news/6974141509/sony-striping-heres-the-fix 應該唔是官方野,但叫有人整到……  詳情 回復 發表於 2018-9-30 02:16 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 14:16:13 | 顯示全部樓層
marksman01 發表於 2018-9-30 01:42 PM
有 Fix? 可否share 看看, 我 search 左好耐都揾唔到

https://www.dpreview.com/news/69 ... iping-heres-the-fix

應該唔是官方野,但叫有人整到……

點評

Sony 自己話a7iii striping idsue根本係正常現象不會進行修正。  詳情 回復 發表於 2018-10-1 12:33 AM
咁都好, 雖然相當於破壞性收補 (不是復原), 好過無. 不過唔知糸咪所有情況都 fix 到, 因我見外國forum 啲影景大師話 fix 唔到的, 可能要求唔同. 所以官方  詳情 回復 發表於 2018-9-30 02:59 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

ekiii  樓主| 發表於 2018-9-30 14:48:28 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ekiii 於 2018-9-30 03:00 PM 編輯

剛又搵個小朋友試走黎走去比我部M5追下焦,結果大都甩焦到飛起。當然,若用我部5D IV去追,成功率係高好多。但我都講我前設係真係已無力再攞咁重既野。

20萬器材賣返出到就當只有10萬8萬,但若換返套會用既,總好過長放防潮箱。如部5D IV,近兩年加埋都無攞過10次出街,每次用,放下落袋,最後又係攞返套EOS-M算。

不過我承認我對Sony可能存有誤解,如佢追焦一樣可能甩到飛起,但數字上佢幾百點對焦,dpreview測試追焦成功率幾高。

係dpreview睇raw sample,Sony唔好得過Canon,但Sony機身JPEG engine真係超勁,高ISO Canon JPEG完全油化既時候,Sony仍然係如ISO 50一樣,極多細節。我尋日刻意試下A7III ISO12800拍出黎既JPEG,真係同ISO 100分唔到。

以前係玩攝影,全影RAW,而家影相係旅行同自娛,如一次旅行影以千計相,點影RAW去執?

點評

小朋友試走黎走去比我部M5追下焦焦到飛 XDDD 我影動物都得啊!師兄應該真是唔太認點玩! 比個tips你,試下用EFV XDDDD 同埋都好講鏡頭啊~~~ 而家影相  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:21 PM
可否post 張 iso12560 相出來看看?  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:02 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

ekiii  樓主| 發表於 2018-9-30 14:56:58 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ekiii 於 2018-9-30 03:02 PM 編輯

我覺得Canon現太多戰線,無論EOS-R同EOS-M,最後可能都係玩玩下咁,因佢始終要兼顧EOS套system,又無可能放棄。

假若EOS system主要係攝影師用,咁Canon銷量一定會極速大跌,如前講,世上有得幾多攝影師?

世界平民百姓係走向休閒攝影,輕便+高質+易拍到,肯定會最受觀迎。Canon其實仍想保持銷路,應要做好EOS-M及EOS-R條線,但應搞親民同輕便,果支大大支24-70 F2其實係行錯路,要開都應開比EOS個系統。

支24-105L,我第一支出已買,依家出第二代,結果仲大支同重過第一代,Canon似乎同世界走相反方向,過10年若佢被多個牌子取代,就係今日行錯呢條路。
回復 支持 反對

使用道具 舉報

marksman01 發表於 2018-9-30 14:59:35 | 顯示全部樓層
buyerbb 發表於 2018-9-30 02:16 PM
https://www.dpreview.com/news/6974141509/sony-striping-heres-the-fix

應該唔是官方野,� ...

咁都好, 雖然相當於破壞性收補 (不是復原), 好過無. 不過唔知糸咪所有情況都 fix 到, 因我見外國forum 啲影景大師話 fix 唔到的, 可能要求唔同. 所以官方都未出

點評

我覺得當NR姐,勁DNR呢Dissue都無左啦 XDDD  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:26 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

marksman01 發表於 2018-9-30 15:02:02 | 顯示全部樓層
ekiii 發表於 2018-9-30 02:48 PM
剛又搵個小朋友試走黎走去比我部M5追下焦,結果大都甩焦到飛起。當然,� ...

可否post 張 iso12560 相出來看看?

點評

M5 12800 是差少少的,但我覺得日常相夠用,NR後details 也足。 M50會比M5好 但是用A7來和M5比實在有點不公平。以M5來說我覺得佢的12800已經算唔太差了。  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:32 PM
點post相? 有得直接upload上dchome嗎?  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:05 PM
回復 支持 1 反對 0

使用道具 舉報

ekiii  樓主| 發表於 2018-9-30 15:05:28 | 顯示全部樓層
marksman01 發表於 2018-9-30 03:02 PM
可否post 張 iso12560 相出來看看?

點post相? 有得直接upload上dchome嗎?

點評

師兄你糸屋仔都十年了, 一個網上相薄都沒有 或者你email 比我, 我幫你 post 上來也可以的. 電郵發到你 PM  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:18 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

marksman01 發表於 2018-9-30 15:18:24 | 顯示全部樓層
ekiii 發表於 2018-9-30 03:05 PM
點post相? 有得直接upload上dchome嗎?

師兄你糸屋仔都十年了, 一個網上相薄都沒有

或者你email 比我, 我幫你 post 上來也可以的. 電郵發到你 PM
回復 支持 1 反對 0

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 15:21:57 | 顯示全部樓層
本帖最後由 buyerbb 於 2018-9-30 03:24 PM 編輯
ekiii 發表於 2018-9-30 02:48 PM
剛又搵個小朋友試走黎走去比我部M5追下焦,結果大都甩焦到飛起。當然,� ...

小朋友試走黎走去比我部M5追下焦焦到飛 XDDD
我影動物都得啊!師兄應該真是唔太識點玩而已!
比個tips你,試下用EFV XDDDD 不過鏡頭都有影樓啊~~~

而家影相係旅同自娛,如一次旅行以千計相,點影RAW去執?
無人叫你張張執啊,師兄影相出來真的這樣差?
師兄set 下機身picture style,講真,旅行相其實我都好少
就算執,但千幾張用DPP真是超方便,個save file 直入張相backup又方便,無理由唔玩下啊……

至於JPEG engine……你現在用哪部機啊?1DX/5D3/6D年代的機NR是差點,5D4已經好好多了。
另外高像素對細節有幫助,但D noise的質素就算NR完後,也不是好過低像素啊?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 15:26:57 | 顯示全部樓層
本帖最後由 buyerbb 於 2018-9-30 03:33 PM 編輯
marksman01 發表於 2018-9-30 02:59 PM
咁都好, 雖然相當於破壞性收補 (不是復原), 好過無. 不過唔知糸咪所有情� ...

我覺得當NR姐,勁D NR呢issue都無左啦 XDDD
回復 支持 反對

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 15:32:36 | 顯示全部樓層
marksman01 發表於 2018-9-30 03:02 PM
可否post 張 iso12560 相出來看看?

M5 12800 是差少少的,但我覺得日常相夠用,NR後details 也足。
M50會比M5好

但是用A7來和M5比實在有點不公平。以M5來說我覺得佢的12800已經算唔太差了。

點評

重點糸 iso12800 / 12560 Jpeg 看像 iso100, 想睇下實物  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:36 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

marksman01 發表於 2018-9-30 15:36:07 | 顯示全部樓層
buyerbb 發表於 2018-9-30 03:32 PM
M5 12800 是差少少的,但我覺得日常相夠用,NR後details 也足。
M50會比M5好

...

重點糸 iso12800  / 12560 Jpeg 看像 iso100, 想睇下實物

點評

Send左去你email,機身直出JPEG,係舖頭試機影。  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:46 PM
啊……原來師兄說 Sony 嘛!哈哈 我都期待!  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:42 PM
回復 支持 1 反對 0

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 15:42:09 | 顯示全部樓層
marksman01 發表於 2018-9-30 03:36 PM
重點糸 iso12800  / 12560 Jpeg 看像 iso100, 想睇下實物

啊……原來師兄說 Sony 嘛!哈哈
我都期待!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

ekiii  樓主| 發表於 2018-9-30 15:46:23 | 顯示全部樓層
marksman01 發表於 2018-9-30 03:36 PM
重點糸 iso12800  / 12560 Jpeg 看像 iso100, 想睇下實物

Send左去你email,機身直出JPEG,係舖頭試機影。

點評

可否也send 給我看看啊? 謝謝你  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:47 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 15:47:10 | 顯示全部樓層
ekiii 發表於 2018-9-30 03:46 PM
Send左去你email,機身直出JPEG,係舖頭試機影。

可否也send 給我看看啊?
謝謝你
kingchowkk@gmail.com

點評

都send了,比啲comment。  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:56 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

ekiii  樓主| 發表於 2018-9-30 15:52:29 | 顯示全部樓層
等markman01幫手link啲相出黎,或大家會知道我講緊咩。

部A7III kit set細細部,但影出黎同我部M5真係差天共地。當然有人會話價錢係關鍵,但Canon我肯比錢暫都未搵到部咁既方便機比我輕便影相,當然部EOS-R或者例外,但就要佢有幾認真發展呢套系統,若然做到好似EOS-M咁就死得。

諗真唔明點解Canon要跟人地無反,結果要做過晒批鏡頭,點解唔直接將full frame機做到好似200D咁細部,咪仲簡單直接?

點評

M5=A6300吧?  發表於 2018-10-9 09:02 AM
原來師兄真的會拿APSC和FF比  詳情 回復 發表於 2018-9-30 03:57 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

ekiii  樓主| 發表於 2018-9-30 15:56:51 | 顯示全部樓層
buyerbb 發表於 2018-9-30 03:47 PM
可否也send 給我看看啊?
謝謝你

都send了,比啲comment。
回復 支持 反對

使用道具 舉報

buyerbb 發表於 2018-9-30 15:57:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 buyerbb 於 2018-9-30 04:02 PM 編輯
ekiii 發表於 2018-9-30 03:52 PM
等markman01幫手link啲相出黎,或大家會知道我講緊咩。

部A7III kit set細細部� ...

原來師兄真的會拿APSC和FF比,這樣我明曬,放心

點評

你搞錯了,我都講我只想輕便而高質,我話之佢係咩sensor。 若然Canon有部輕便而高質既FF,我今日唔會有呢個post問呢個問題。 講APSC不能同FF比係無  詳情 回復 發表於 2018-9-30 04:02 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

登錄 發佈 快速回復 返回頂部 返回列表