找回密碼
 註冊

問題老人發問系列-電池焊接

肥pooh 發表於 2019-6-1 22:50:50 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 肥pooh 於 2019-6-2 12:13 PM 編輯

充電要限電流,因為開頭 電容未有電時,一接火牛,同short 左隻牛冇分別
玩過電子野就明

要有限流器,淘寶29人仔
設定電流上限,佢就會用低電壓開始充電,
我用12V2A牛(上網router 嗰隻),輸出set 2A,
充10-15分鐘,電壓升到2.5V就要人肉自己停 可以 用泥焊電池,cheap 野限流唔係好識同時限電壓,唔理佢會有機會充爆,真係爆炸個爆,不過放心,威力冇鋰電咁夠

電線一定要用最少12mm平方 粗(我兩條6mm 打孖上),再長就更要再粗
唔係內阻太大 唔夠電流 焊實(唔好睇小電線嗰少少內阻,去到咁大電流就好大影響)只會燒紅/燶 條鎳片)

D6330516-CFAE-4B34-A57A-5BC16C766112.jpeg
回復 支持 反對

使用道具 舉報

肥pooh 發表於 2019-6-1 23:08:46 | 顯示全部樓層
簡單可以睇下呢個
https://www.youtube.com/watch?v=32qVRkA_JRo


點評

哦。。咁我明啦,似乎最貴係搵隻DC牛,要有得校輸出嗰啲實驗室牛。。多謝老師指教。  詳情 回復 發表於 2019-6-1 11:36 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2019-6-1 23:19:18 | 顯示全部樓層
傑他他 發表於 2019-6-1 09:41 PM
咁勁?自家diy夾焊機/ 啪焊機?

淘寶500人仔的踫焊機都焊到薄不鏽鋼煲

點評

公司有部老爺碰焊機,上星期先俾我幾乎玩死左。。。話說要焊翻啲煲耳仔,我又趕收工,拿拿上諗住點幾野就收工,點知焊左幾下,之後唔著既,左  詳情 回復 發表於 2019-6-1 11:40 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

傑他他  樓主| 發表於 2019-6-1 23:36:08 來自手機 | 顯示全部樓層
肥pooh 發表於 2019-6-1 11:08 PM
簡單可以睇下呢個
https://www.youtube.com/watch?v=32qVRkA_JRo

哦。。咁我明啦,似乎最貴係搵隻DC牛,要有得校輸出嗰啲實驗室牛。。多謝老師指教。

點評

隻超級牛貴過 部焊機呀 我淘個限流器算  詳情 回復 發表於 2019-6-1 11:59 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

傑他他  樓主| 發表於 2019-6-1 23:40:05 來自手機 | 顯示全部樓層
梨 發表於 2019-6-1 11:19 PM
淘寶500人仔的踫焊機都焊到薄不鏽鋼煲

公司有部老爺碰焊機,上星期先俾我幾乎玩死左。。。話說要焊翻啲煲耳仔,我又趕收工,拿拿上諗住點幾野就收工,點知焊左幾下,之後唔著既,左望右望扭黎扭去,又著喎,但熱到痴實個焊鉗。。。後來自己諗翻,估計係入邊儲電啲電容俾我扯乾左未回到氣,所以無反應。。
回復 支持 反對

使用道具 舉報

肥pooh 發表於 2019-6-1 23:59:17 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 肥pooh 於 2019-6-2 12:01 AM 編輯
傑他他 發表於 2019-6-1 11:36 PM
哦。。咁我明啦,似乎最貴係搵隻DC牛,要有得校輸出嗰啲實驗室牛。。� ...


隻超級牛貴過 你正正經經買部焊機呀

我淘個限流器算
成套唔洗100人仔
回復 支持 反對

使用道具 舉報

yelung 發表於 2019-6-8 15:15:58 | 顯示全部樓層
自己做
回復

使用道具 舉報

肥pooh 發表於 2019-7-1 21:38:09 來自手機 | 顯示全部樓層
今日得Q閒,
改良下支焊針

順眼順手好多

ADFD7CBB-21DC-4D10-AB13-201CC2FF9307.jpeg
7AA386F4-394F-4949-8559-8A90C696E72D.jpeg
0153D247-0AFE-4BBD-88F0-81D6F051FEAC.jpeg
B34C6005-D0C4-4ECF-AA18-FF0DE85EDF50.jpeg
回復 支持 反對

使用道具 舉報

nelsons 發表於 2019-7-1 22:07:46 | 顯示全部樓層

我部CHEAP 野 暫時為止都焊得麻麻, 要慢慢試

點評

焊得唔好主要係幾樣 電流(溫度)唔夠/鎳片太厚 壓唔實/鎳片上凸彎,鎳片溶時冇痴倒電池 接觸時間太長,持續高溫 翻溶 個焊點 呢啲都係手焊  詳情 回復 發表於 2019-7-1 10:29 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

肥pooh 發表於 2019-7-1 22:29:13 來自手機 | 顯示全部樓層
nelsons 發表於 2019-7-1 10:07 PM
我部CHEAP 野 暫時為止都焊得麻麻, 要慢慢試

焊得唔好主要係幾樣

電流(溫度)唔夠/鎳片太厚
壓唔實/鎳片上凸彎,鎳片溶時冇痴倒電池
接觸時間太長,持續高溫 翻溶 個焊點

呢啲都係手焊常見

師兄你機焊,我做電流唔夠機會比較大
試下用0.1mm 最薄鎳片,得就慢慢加厚

成功嘅話可以玩雜技
557ABD4F-45AD-46FE-A494-9951B43A91EF.jpeg

點評

鎳片除了厚度, 還有純度之分....愈純愈難焊 岩開始, 可能是壓唔實, 因驚火屎 電流/接觸時間 都可調校 新手要慢慢試  詳情 回復 發表於 2019-7-2 01:23 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

nelsons 發表於 2019-7-2 13:23:02 | 顯示全部樓層
肥pooh 發表於 2019-7-1 10:29 PM
焊得唔好主要係幾樣

電流(溫度)唔夠/鎳片太厚

鎳片除了厚度, 還有純度之分....愈純愈難焊

岩開始, 可能是壓唔實, 因驚火屎
電流/接觸時間 都可調校

新手要慢慢試
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

12
登錄 發佈 快速回復 返回頂部 返回列表