DCHome.net 數碼天地論壇

 找回密碼
 註冊
搜索
查看: 6749|回復: 43

777: 香港下一個五年

[複製鏈接]
發表於 2021-10-25 18:43:36 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
777: 香港下一個五年


https://www.youtube.com/watch?v=8_1GVSDfGq8

https://www.youtube.com/watch?v=Ky1jurvF9UA
 樓主| 發表於 2021-10-25 18:44:45 | 顯示全部樓層
香港下一個五年政府施政 應該會更稱心滿意

https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1616787-20211025.htm
回復 支持 反對

使用道具 舉報

62

主題

9126

帖子

2萬

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
23270
發表於 2021-10-25 18:47:07 來自手機 | 顯示全部樓層
如果777連任,好多市民唔稱心滿意呢

點評

「有人不想我連任」 屈穎妍 暢所欲妍   近日好多人在為現屆政府作盤點,毀譽差距,大概是九一之比。    撐林鄭者心深不忿地說,所  詳情 回復 發表於 2021-10-25 07:01 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2021-10-25 18:50:40 | 顯示全部樓層
曾鈺成:下屆特首選舉不會有反對派入閘 多於一人競選弊多於利

https://www.youtube.com/watch?v=lPM5cqwkQFk
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2021-10-25 19:01:19 | 顯示全部樓層
leicafans 發表於 2021-10-25 06:47 PM
如果777連任,好多市民唔稱心滿意呢

「有人不想我連任」
屈穎妍
暢所欲妍
  
       近日好多人在為現屆政府作盤點,毀譽差距,大概是九一之比。 

  撐林鄭者心深不忿地說,所有批評都是選舉工程,是潛在特首參選人抹黑對手的手段,甚至找出批評者背後的朋友圈,畫上人脈連線,譬如馮煒光是前特首梁振英的新聞統籌專員,盧永雄的舊老闆是前星島集團何柱國等等,然後再幻想出一場特首選舉熱身戰,從而轉移了現屆政府施政失敗的焦點。

  如此,未免把市民看得太傻了。

  快5年了,一個政府做成怎樣,難道還不夠證據去評分?難道憑幾個KOL寫幾篇文章、拍幾條片,就可以全盤推翻政績?如果這政績是存在的話。

  還是那句,市民的眼睛是雪亮的。撐林鄭的人或者林鄭本人,如果到這一刻還認為大家對政府的批評是因為有人覬覦特首之位,那就太不懂民情、太不知百姓疾苦了。 

  香港人本來好簡單,能安居樂業、不愁生活、有發展機遇、有餘錢吃喝旅遊……誰做特首?大家根本沒興趣管。

  但現實是,隨意做個街訪,請市民對政府施政評分、對特首表現評分,我相信,答案會接近零。因為兩地不能通關,所有生活經濟親情上的阻隔與停頓,比起2019年黑暴的破壞,有過之而無不及。市民忍受完政府黑暴時期的不作為,再忍受兩年抗疫的進退失據,已經再沒耐性忍下去。

  我用自己那些藍營飯局作非正式統計,不同界別、不同階層的藍營朋友,今天已眾口一致一碰頭就罵政府,比例不是九比一,而是十比零。當日一起圍爐罵黑暴,今日聚首全在批政府,有人甚至說:「我們這些愛國愛港人士的耐性及包容已給消磨殆盡了!」

  他們不是哪個特首候選人的助選團,其實大家連誰會參選都不知道。他們都是乖乖的順民,不會上街,不會掟磚,更不會擲汽油彈。他們不會破壞,但,他們會死心。 

  如果,林鄭政府繼續用「有人不想我連任」的態度來曲解社會大眾的批評,那麼,你們會連這些僅餘的正常人都會失去。
一茅齋,野花開,管甚誰家興廢誰成敗?陋巷單瓢亦樂哉。
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2021-10-25 19:25:32 來自手機 | 顯示全部樓層
真係,咪出黎777
回復 支持 反對

使用道具 舉報

48

主題

3241

帖子

1萬

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
10277
發表於 2021-10-25 19:40:38 來自手機 | 顯示全部樓層
依度有一位為政府及777慣性護短嘅師兄,想聽下佢意見。

點評

係咪我?哈哈,講下笑。 我覺得邊個做特首都會變成特衰。 董建華85000衰著,曾貪取消居屋,錯過了整治房屋問題的最佳機會,又衰埋, 針無  詳情 回復 發表於 2021-10-25 08:01 PM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

673

主題

3萬

帖子

11萬

積分

副站長

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

積分
113575
發表於 2021-10-25 20:01:53 | 顯示全部樓層
nelnel323 發表於 2021-10-25 07:40 PM
依度有一位為政府及777慣性護短嘅師兄,想聽下佢意見。

係咪我?哈哈,講下笑。

我覺得邊個做特首都會變成特衰。

董建華85000衰著,曾貪取消居屋,錯過了整治房屋問題的最佳機會,又衰埋,

針無兩頭利呢。

點評

不是啦,哈哈! 老實講,宜家邊個做都係大陸揸莊,777連任都係揾佢頂埋23條立法居多。  詳情 回復 發表於 2021-10-26 08:31 AM
黃河之水天上來,奔流到海不復回。
高堂明鏡悲白髮,朝如青絲暮成雪。
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月。

回復 支持 反對

使用道具 舉報

40

主題

1224

帖子

3232

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
3232
發表於 2021-10-25 20:27:16 來自手機 | 顯示全部樓層
還沒有人宣報參選, 講咩都無用
回復 支持 反對

使用道具 舉報

48

主題

3241

帖子

1萬

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
10277
發表於 2021-10-26 08:31:38 來自手機 | 顯示全部樓層
hiker 發表於 2021-10-25 08:01 PM
係咪我?哈哈,講下笑。

我覺得邊個做特首都會變成特衰。

不是啦,哈哈!
老實講,宜家邊個做都係大陸揸莊,777連任都係揾佢頂埋23條立法居多。
Sigma DP1M , Ricoh GRD4 , Sony RX100 MK2 , Sony RX1 , Minolta A1 , Minolta A7 , Minolta D7D , Sony A850 , Minolta 24/2.8 , Minolta 50.4 , Sony 70200G
回復 支持 反對

使用道具 舉報

553

主題

2萬

帖子

6萬

積分

版務管理

Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
68576
發表於 2021-10-26 08:51:15 來自手機 | 顯示全部樓層
777係有機會,主因係冇乜人想做 XDD

點評

689?  詳情 回復 發表於 2021-10-26 09:09 AM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

105

主題

2513

帖子

7848

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
7848
發表於 2021-10-26 09:09:11 | 顯示全部樓層
肥pooh 發表於 2021-10-26 08:51 AM
777係有機會,主因係冇乜人想做 XDD

689?        

點評

無奶油降級  詳情 回復 發表於 2021-10-26 09:26 AM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

658

主題

2萬

帖子

5萬

積分

資深會員

窮人

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
55476
發表於 2021-10-26 09:26:41 | 顯示全部樓層

點評

降級好 ah, 將李總降級空降....! .  詳情 回復 發表於 2021-10-26 10:55 AM
兼任  詳情 回復 發表於 2021-10-26 09:33 AM
Minolta A1 , Dynax 5D , Dynax 600si , Alpha 7
Sony Alpha 850 , A7RII , RX-100II
回復 支持 反對

使用道具 舉報

1049

主題

1萬

帖子

3萬

積分

資深會員

含吹賴啜磨擰Fling

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
33373
發表於 2021-10-26 09:29:46 | 顯示全部樓層
香港幾時變左做計劃經濟?

但有計劃總好過無計劃

香港政府過去五年做過乜野對社會發展、民生貢獻既事? 大事無, 平常應該做既就有既, 亦因為19年暴動, 令今天成個社會氣氛轉變左, 希望下一個五年會似返個樣

點評

香港過去20年都係俾人計劃陰謀㩜炒中  詳情 回復 發表於 2021-10-27 01:10 AM
笨實 ist DS, 企鵝 500D, SX20 IS
Ph.D. of Physiology Counselor
Fine hands bring spring back
Kind heart kind skill
生理輔導專員
回復 支持 反對

使用道具 舉報

105

主題

2513

帖子

7848

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
7848
發表於 2021-10-26 09:33:41 | 顯示全部樓層

兼任     
回復 支持 反對

使用道具 舉報

1032

主題

2萬

帖子

6萬

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
67608
發表於 2021-10-26 10:55:02 | 顯示全部樓層
本帖最後由 carbon 於 2021-10-26 10:59 AM 編輯

降級好 ah, 將李總降級空降....!
.


回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2021-10-26 19:09:40 | 顯示全部樓層

點評

陳馮富珍個底就好猛,但年紀真係大,完任期時都已經79歲。 葉劉雖然還幾活躍,但都年紀大,細陳馮3年;況且經過曾蔭權同林鄭的失敗,阿爺應該  詳情 回復 發表於 2021-10-27 09:56 AM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2021-10-26 20:38:53 來自手機 | 顯示全部樓層
華記已經成立反對777連任大聯盟
回復 支持 反對

使用道具 舉報

469

主題

4816

帖子

1萬

積分

資深會員

Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6

積分
17437
發表於 2021-10-27 01:10:07 | 顯示全部樓層
笨實XO 發表於 2021-10-26 09:29 AM
香港幾時變左做計劃經濟?

但有計劃總好過無計劃

香港過去20年都係俾人計劃陰謀㩜炒中
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2021-10-27 09:56:29 | 顯示全部樓層
MondayFriday 發表於 2021-10-26 07:09 PM
https://www.hk01.com/%E6%94%BF%E6%83%85/692862/%E6%B2%99%E5%8D%8A%E5%B1%B1%E6%89%8B%E8%A8%98-%E7%89% ...

陳馮富珍個底就好猛,但年紀真係大,完任期時都已經79歲。

葉劉雖然還幾活躍,但都年紀大,細陳馮3年;況且經過曾蔭權同林鄭的失敗,阿爺應該唔會再揀港英精英做特首,雖然葉劉社會地位起碼高林鄭兩班,但型像問題。

假如陳馮富珍年輕10年,講法又唔同~

點評

佢威過李雲迪, DAY DAY EAT CHICK......  詳情 回復 發表於 2021-10-27 11:03 AM
唔係仲有個震鷹嗎?  詳情 回復 發表於 2021-10-27 10:14 AM
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

手機版|Archiver|DCHome

GMT+8, 2021-11-27 02:17 PM , Processed in 0.152463 second(s), 13 queries , Gzip On, MemCache On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表